Publikováno Napsat komentář

Propagace formou reklamních služeb: Jakou zvolit a jak postupovat?

Jistě znáte pořekadlo: „Co oko nevidí, srdce nebolí.“ Podobné je to v reklamě, pokud o vás klienti neví, tak nemohou litovat, že ještě nevyužili vašich služeb. Každý druh byznysu má svoje možnosti propagace, které se obvykle volí podle cílových zákazníků.

Lokální byznys

Zejména v případě lokálního působení ve městě nebo regionu, který zahrnuje kamenné obchody, firmy, restaurace a služby všeho druhu, je nezbytné oslovit lidi ve vašem okolí. Dokonce ani internetová reklama nemá v případě lokálního působení takový efekt, jelikož lidé na internetu hledají většinou až v momentě, kdy už danou službu nezbytně potřebují. Tištěná grafická reklama je lidem na očích neustále, podvědomě se jim ukládá do paměti a pokud o vás lidé ví, tak v případě potřeby vědí, na koho se obrátit, aniž by museli firmu hledat. Každý navíc raději využije lokální firmu, jelikož nechce připlácet za dopravu a k lokálním firmám má větší důvěru.

 

Jaký druh tištěné reklamy zvolit?

Pokud ještě nejste rozhodnutí, jaký druh tištěné reklamy je pro vás vhodný, níže vám představíme, jakými možnostmi se můžete inspirovat.

  • Bannery, okenní fólie, billboardy– umístění velkoformátové reklamy na místě, které každý den míjí tisíce lidí, je nejlepším způsobem, jak oslovit široké množství lidí. Pokud máte k dispozici takovou plochu, proč ji nevyužít. Nemusí se jednat jen o billboardy, skvělý prostor nabízí také okna, vnější stěny domu, ale i plot nebo zábradlí.
  • Reklama na voze– u firemních vozů by měla být samozřejmostí. Ať už vaše auto stojí nebo s ním jezdíte, lidé mají váš vůz na očích. Pokud cestujete každý den, můžete oslovit desítky i stovky potenciálních klientů denně jen tím, že kolem nich projedete a zaujmete je zajímavým polepem.
  • Reklamní předměty– po celý rok je nespočet akcí, při kterých se můžete zviditelnit, maturitní plesy, dětské dny, městské slavnosti či různorodé tomboly. Všechny tyto akce mají jedno společné, můžete sem darovat předměty, které lidé ocení a zároveň vás zviditelní. Dostat oblečení s potiskem, hezký kalendář, diář, hrníček, propisky či další předměty, zdarma, to je pro každého Čecha velká výhra.
  • Maloformátová reklama– myslete na to, že většina lidí je nerozhodná a přesvědčit je můžete tak, že jim dáte „něco do ruky“, aby se o vás dozvěděli více. Brožury s produkty, letáky s výpisem služeb, nápadité vizitky a katalogy, to vše dokáže snadno přesvědčit o využití vašich služeb.
  • Etikety, samolepky, 3D samolepky– mnoho lidí prodává produkty, na kterých není po zakoupení vidět, od koho byly koupeny. Může jít o potraviny, ručně i sériově vyráběné produkty nebo třeba suroviny. Když však na ně umístíte samolepku nebo etiketu a vaším logem, stane se samotný produkt reklamou, která může oslovit další lidi.
  • Prezentační systémy– lidé vás přehlížejí? Postarejte se, aby o vaší firmu/značku zakopávali na každém rohu. K tomu jsou jako stvořené roll-upy, stojany a další prezentační systémy, které můžete „vystrčit“ na chodbu či na ulici a být více na očích.

 

Příprava grafiky

Pokud jste pevně rozhodnuti pro tištěnou reklamu, je nutná příprava grafiky. Je třeba si uvědomit, že pokud budete fotky a loga své firmy propagovat na tištěných materiálech, musí být v odpovídající kvalitě. Pokud máte podklady ve vektorové grafice, pak křivkovou grafiku připravujte v CMYK nebo přímých barvách. Jestliže v rastrové grafice, pak je zapotřebí dostatečné rozlišení. Podrobné informace najdete v naší sekci Příprava grafiky.

Nepředpokládáme, že každý náš klient je mistrem v práci s grafikou, proto každému přípravu grafiky rádi zajistíme. Pro vás to bude znamenat úsporu času a klidné svědomí, že vaše grafika bude v té nejlepší kvalitě. Práci tedy můžeme zajistit od prvotního návrhu až po konečnou realizaci.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.