Publikováno Napsat komentář

10 důvodů, proč je tištěná reklama stále nejúčinnější

Věříte více tištěné nebo digitální reklamě? Mnozí měli za to, že s rozvojem internetu zašlape digitální propagace tu tištěnou do země, ovšem opak je pravdou. I přes počáteční popularitu internetové propagace zažila tištěná reklama velký comeback a podle průzkumů je o 66% účinnější. Tištěná reklama představuje hmotné materiály, které můžete fyzicky dát svým klientům a partnerům. Patří mezi ně letáky, brožury, vizitky a přímá pošta. Digitální marketingové materiály jsou přesně to, o čem si myslíte, že je digitální, tedy emaily, webové stránky, bannery na webech a vše další, co můžete vidět na obrazovce počítače či mobilního zařízení. Pokud sázíte pouze na digitální propagaci, ukážeme si 10 důvodů, proč byste měli vzít v úvahu i tu tištěnou.

Proč je tištěná propagace tak důležitá?

  1. Lidé nečtou informace na webu stejným způsobem, jako tištěný materiál. Výzkum ukazuje, že fyzické materiály jsou pro mozek „více reálné“, jejich obsah se lépe ukládá do naší paměti a produkuje rovněž více reakcí mozku spojených s vnitřními pocity.
  2. Tiskový obsah umožňuje pracovat se čtenáři, můžete do textu postavit správné argumenty a informace v logické sekvenci, která podporuje důležité periferní podněty.
  3. Zatímco digitální reklamu si většina uživatelů zvykla podvědomě ignorovat, tištěná propagace se jim dostane fyzicky do rukou a většina lidí si nenechá ujít její obsah.
  4. Uživatelé internetu čtou obsah, ale ignorují podrobnosti, aby četli obsah rychleji. Výzkum univerzity ve Stenfordu ukázal, že většina internetových čtenářů vstřebá pouze 75% obsahu, který čte. Často jim tak unikne celá pointa sdělení.
  5. Čtení z monitoru je o 25% pomalejší než čtení tisku. Rovněž zvyšuje napětí a únavu očí.
  6. Čím je text na monitoru delší, tím je větší pravděpodobnost, že si ho uživatelé nepřečtou.
  7. Internetoví uživatelé jsou skeptičtí k pravosti informací, pokud nejsou uvedené ověřené zdroje. Tištěnému obsahu naopak důvěřují více.
  8. Průměrný čas strávený u počítače se stále zvyšuje, lidé ocení, když si mohou přečíst obsah, který není pouze na obrazovce.
  9. Tištěná propagace zvyšuje prestiž, lidé si ji spojují se stabilními a velkými firmami na trhu.
  10. Zatímco email či reklamní sdělení se snadno zapomene hned po zavření okna prohlížeče, fyzické materiály si lze uschovat a uživatel má tak jejich obsah stále na očích.
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *